مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

۷۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در یزد اجرا می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اجرای ۷۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در ایام دهه فجر در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 31 January 2018

به گزارش تابناک یزد، مسعود شریعتی امروز در جلسه روسای کمیته های ستاد دهه فجر استان یزد با حضور امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ۷۵۰ برنامه در حوزه های ورزشی و فرهنگی مرتبط با جوانان در استان یزد برگزار می شود، اظهار داشت: همه شهرستانهای استان در این برنامه مشارکت خوبی داشته اند.

وی بیان کرد: همایش پیاده روی در ۱۱ نقطه از استان یزد، کوهنوردی در ۱۳ نقطه از استان، ورزش های بومی و محلی در ۱۰ شهرستان استان برگزار می شود و اغلب این برنامه توسط ورزشکاران و مردم محله های مختلف شهرها برگزار خواهد شد.

بنا به گزارش خبرگزاری مهر-یزد، شریعتی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان نیز برنامه متعددی برنامه ریزی شده است، افزود: برگزاری نشست فیلم خوانی انقلاب، برگزار کرسی آزاداندیشی در حوزه جوانان، اهدای اقلام ورزشی و فرهنگی، خاطره گویی از دوران انقلاب و دهها عنوان برنامه دیگر نیز برای برگزاری در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی همچنین از برگزاری المپیاد ورزش های همگانی در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این المپیاد به طور همزمان در همه شهرستانهای استان یزد و به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: ورزشکاران و قشر جوان استان یزد هر سال حضوری پرشکوه در برنامه های دهه فجر دارند و امسال نیز شاهد حضور یکپارچه جوانان و ورزشکاران هم در برنامه های دهه فجر و هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار