معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

قانونمندی از ارکان مهم دولت است

به گزارش تابناک سمنان ،سعید ناجی گفت :قانونمندی را از اولویت‌های مهم در اجرای برنامه‌های دولت دانست و یادآور شد: این رکن از مواردی است که همواره مدنظر دولتمردان بوده است .
کد خبر: ۵۸۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 18 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، سعید ناجی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان، با تأکید بر این که گاهی، تفاوت دیدگاهها مانع تحقق اهداف می‌شود، افزود: لازمه عملیاتی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، حرکت در مسیر هدف‌گذاری شده است و باید دستگاه های اجرایی برای عملیاتی کردن این برنامه ها اقدام کنند.
وی به ضرورت اخلاق مداری در اجرای سیاست‌های دولت اشاره کرد و گفت: رعایت اخلاق یک اصل و ضرورت است و اگر خودمان را در این چارچوب مطابقت ندهیم،نمی‌توانیم در حوزه دولت مؤثر واقع شویم.
وی ادامه داد: ما موظف به تقویت حوزه اخلاق در فعالیت اجرایی هستیم و در پاسخ به هجمه های غیر اخلاقی باید صبور باشیم.
ناجی قانونمندی را از اولویت‌های دیگر در اجرای برنامه‌های دولت دانست و یادآور شد: این رکن از مواردی است که همواره مدنظر دولتمردان بوده و این دولت با توجه آسیب‌هایی که از گذشته بود تأکید خود را برقانون‌مداری گذاشته است.
معاون استانداری سمنان خاطرنشان کرد: باید درچارچوب قانون حرکت کنیم تا مردم تمکین به قانون را به صورت ملموس حس کنند.
وی با تأکید بر ضرورت تعامل سازنده با جهان و کشورهایی که عزت جمهوری اسلامی را به رسمیت شناختند، تصریح کرد: ایران کشور منزوی نیست و همه تلاش دولتمردان ارتباط بادنیا و مللی است که عزت جمهوری اسلامی را به رسمیت شناختند.
ناجی، اعتدال و پرهیز از زیاده روی را از شعارهای مهم دولت اعلام کرد و توجه به این امر را ضروری دانست .
معاون استانداری سمنان ادامه داد: همه مسوولان اجرایی باید شناخت کافی از وظیفه خود داشته باشند و سیاست‌های دولت در هر بخشی باید توسط مسوولان اجرایی مرور شود.
وی نقد منصفانه را راهکاری برای بهبود عملکردها دانست و یادآور شد: انتقادات و تخریب‌هایی که جلوی فعالیت‌های منسجم دولت را بگیرد با نقد منصفانه تفاوت دارد.
ناجی ،انعکاس فعالیت‌ها و منتقل کردن آن به بدنه جامعه را ضروری دانست و گفت: مردم باید در جریان خدمات دولت و فعالیت ‌ها باشند تا رضایت آنان حاصل شود .
فرماندارسمنان با بیان این که، وقوع سرقت در سمنان از ابتدای سال 96 تا 25 اسفند 20 درصد کاهش یافت گفت: این اتفاق خوشایند نتیجه هم‌افزایی ادارات مرتبط و اعضای شورای تأمین بوده است.
سید عباس دانایی با تأکید بر این که سال 97، برنامه محوری مدنظر است ، اضافه کرد: اولویت‌بندی برنامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است و تخصیص اعتبارات بر مبنای اولویت‌ها و برنامه‌های ارایه شده از سوی مسوولان دستگاه‌های اجرایی است.
به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی از فعالیت‌های نهادهای مختلف در سطح شهرستان ارایه شد و دستگاه‌های متولی ستاد نوروزی برنامه‌های خود در ایام نوروز را تشریح کردند.
شهرستان سمنان بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار