کشف سرقت ایام نوروز در مازندران 41 درصد رشد یافت

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 41 درصدی کشفیات سرقت در ایام تعطیلات نوروز 97 در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 03 April 2018

به گزارش تابناک : سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: استان مازندران با توجه به برخورداری از مواهب الهی و گردشگری و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) همه ساله در ایام تعطیلات نوروز و ایام مختلف سال پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است .
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی، پلیس با اجرای طرح های نوروزی در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی،ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده ای را در دستور کار قرار داده است.
سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های نوروزی در حوزه های انتظامی شاهد افزایش 41 درصدی کشفیات سرقت، 55 درصدی کشفیات جرائم رایانه ای و 4 برابری کشفیات موادمخدر در سطح استان، نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم .
وی از اقامت شبانه قریب به 14 میلیون گردشگر و مسافر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا پایان اجرای طرح بیش از 35 میلیون و 800 هزار تردد در سطح استان به ثبت رسیده است که 7 و 7 دهم تردد کل کشور است.
سردارمیرفیضی از افزایش 28 درصدی ترددها در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد در سطح استان 28 نفر از مسافران و هموطنان جان خود را در حوادث جاده ای از دست داده اند که برابر اعلام کارشناسان پلیس راه و راهور استان 80 درصد این حوادث به علت واژگونی خودروها ناشی از خواب آلودگی و خستگی، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان شده است .
فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش 21 درصدی تماس های مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس (197) در ایام تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: 66درصد تماس ها با سامانه 197 مربوط به قدردانی از عملکرد کارکنان انتظامی در تعطیلات نوروز بوده است .
سردار میرفیضی،توجه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای آگاهسازی، اطلاع رسانی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه، راه اندازی ایستگاه های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سطح شهرها، اجرای تئاتر درمانی در سواحل،تفرجگاه ها و همکاری با سازمان های مردم نهاد را از جمله فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام برشمرد .
فرمانده انتظامی استان مازندران با آروزی توفیق برای همه هموطنان و مسافران نوروزی به بازگشت مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است .

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار