امام جمعه موقت اهواز:

شهید عمار موسوی مایه افتخار قوم و کشورش شد

امام جمعه موقت اهواز گفت: شهید مدافع حرم‌ «سید عمار موسوی» به صورت مستقیم توسط رژیم صهیونیستی شهید شد و مایه افتخار قوم و کشورش شد.
کد خبر: ۵۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 13 April 2018

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دوران بزن و در رو تمام شده و ما انتقام شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم‌ «سید عمار موسوی»، افزود: این جوان عرب به صورت مستقیم توسط رژیم صهیونیستی شهید شد و موجب سربلندی خود، قوم و کشورش شد. هموطنان عرب نگین ایران هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فشار آمریکا برای مذاکره در زمینه توان موشکی ایران، عنوان کرد: ملت ایران بدعهدی آمریکا را در برجام بار دیگر تجربه کرد و این خواسته‌ها را باطل می‌داند.

وی ضمن گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «علی محمد قربانی»، بیان کرد: شهید قربانی نمونه یک مدیر اسلامی و متعهد بود. مدیران باید از این شهید درس بگیرند.

وی گفت: ما از تورم، اشتغال جوانان، نوسانات نرخ ارز و بی‌مسئولیتی بعضی‌ها ناراحت و نگرانیم اما حرف امام جامعه را باور داریم که فرمود آینده از آن اسلام است و سنگرهای کلیدی جهان فتح خواهد شد.

حاجتی اظهار کرد: همانطور که تروریست‌ها، شیعیان را در غوطه‌شرقی در قفس انداختند و جنایت کردند، میخواستند تروریست‌ها را به ایران نیز بکشانند. برای ما خواب‌هایی دیده بودند اما رهبر ما آن‌ خواب‌ها را بی تعبیر گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار