یک فعال کارگری تاکید کرد:

لزوم پرداخت به موقع حقوق کارگران در شرایط فعلی اقتصادی

یک فعال کارگری گفت: در این شرایط کنونی اقتصادی کشور لازم است تا کارفرمایان نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران اقدام کنند تا آن‌ها در این خصوص فشار کمتری را متحمل شوند.
کد خبر: ۶۳۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 04 August 2018

هوشنگ درویش با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران با توجه به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: حقوق کارگران همان حداقل حقوقی است که به تصویب شورای عالی کار رسیده و در این زمینه می‌توان گفت که این حقوق پاسخگوی هزینه‌های زندگی آن‌ها نیست.

وی افزود: میان کارگران و کارفرمایان در بحث پرداخت حقوق و مزایا به کارگران مشکلاتی وجود دارد زیرا در این شرایط اقتصادی برخی از کارفرمایان حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی‌کنند و در این زمینه حقوق کارگران به تعویق می‌افتد.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان تصریح کرد: این عدم پرداخت حقوق و مزایای به کارگران، زندگی آن‌ها را به هم می‌زند زیرا کارگران و خانواده‌های آن‌ها هزینه‌هایی دارند و بر روی حقوقی که دریافت می‌کنند برنامه‌ریزی می‌کنند.

درویش ادامه داد: باید حقوق کارگران و سایر مزایای آن‌ها به صورت ماهانه پرداخت شود اما متاسفانه بسیاری از کارگران همیشه معوقه حقوقی دارند و این مساله باعث می‌شود تا به آن‌ها فشار وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور لازم است تا کارفرمایان نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران اقدام کنند تا آن‌ها در این خصوص فشار کمتری را متحمل شوند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار