١٣ مدیر خراسان‌ رضوی برای شرکت در انتخابات، استعفا دادند

١٠ نفر از مدیران استان و سه نفر از مدیران خراسانی شاغل در سایر استان‌ها در موعد قانونی از مقام خود استعفا کردند که موردپذیرش قرار گرفت،
کد خبر: ۶۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 22 July 2015
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه ١٠ نفر از مدیران استان در موعد قانونی از مقام خود استعفا کردند که موردپذیرش قرار گرفت، خاطرنشان کرد: سه نفر از مدیران خراسانی شاغل در سایر استان‌ها نیز برای کاندیدا شدن در حوزه‌های انتخابیه خراسان‌رضوی استعفا کردند که درمجموع ١٣ نفر هستند.
 به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان‌رضوی، سید محسن صادقی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پنجمین دوره خبرگان رهبری و میان‌دوره‌ای شوراهای اسلامی شهر و روستا، به‌صورت همزمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید سازوکارهای لازم برای حضور پرشور و گسترده مردم و انتخاباتی سالم و قانونمند، فراهم شود.
 وی افزود: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ١٢ حوزه اصلی و ٦١ حوزه فرعی و به‌منظور انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک حوزه اصلی در ٢٧ شهرستان و ٤٢ بخش، عملیاتی شده است. رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به صدور احکام اعضای ستاد از سوی استاندار و همچنین تعیین اعضای کمیته‌های ذیل ستاد، خواستار تشکیل ستادها و کمیته‌های شهرستانی شد.
صادقی بر لزوم تعامل اعضای ستاد و کمیته‌های ذیل آن با یکدیگر تأکید کرد و گفت: تمامی فعالیت‌ها باید از طریق رییس و یا دبیر ستاد انتخابات استان منعکس شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار