تشریح ویژه‌برنامه‌های «بصیرت عاشورایی» در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۶۵۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 11 September 2018
معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های بصیرت عاشورایی در ۳۶ بقعه متبرکه شاخص استان را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام قاسم مؤمن‌شاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حلول ماه محرم ماه حزن واندوه، گفت: ۱۹ شهریور تا ۱۷ آبان‌ماه سال‌ جاری در قالب طرح بصیرت عاشورایی با حضور و فعالیت ۳۹ مبلغ اعزامی از قم ویژه برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

وی برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخ به مسائل شرعی(مشاوره خانواده)، همه واقف باشیم، برگزاری تجمع بزرگ لبیک یاحسین ۲۱ شهریورماه و همایش شیرخوارگان حسینی ۲۳ شهریورماه را ازجمله برنامه‌های ماه محرم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد احلی من العسل با همکاری آموزش و پرورش و سپاه فتح، ویژه‌برنامه‌های تاسوعا و عاشورا، همایش رهروان زینبی(سلام الله علیها) ۳۱ شهریورماه و عزاداری امام سجاد(علیه السلام) دهه دوم محرم را از سایر این برنامه‌ها همزمان با ماه محرم عنوان کرد.

مؤمن‌شاد مراسم اربعین حسینی و پیاده روی از مرکز لیکک تا بقعه متبرکه بابااحمد(ع) بهمئی و از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) تا بقعه امامزاده مختار(ع) را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار