امام جمعه اهواز:

تروریست ها به اهداف خود نرسیدند

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در حمله تروریستی به اهواز دشمنان به هدف خود نرسیدند، گفت: من نمی توانم بگویم که این حمله تروریستی کار داعشی ها بود و احتمال بیشتر می دهم که کار تجزیه طلب های وهابی خبیث باشد و بعید می دانم که این حمله کار داعشی ها باشد.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 28 September 2018

آیت الله محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ملت ما بود که به‌حق با عنایات الهی، مردم در امتحان پیروز شدند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در 8 سال جنگ ما از همه چیز تحریم بودیم و به‌فرموده رهبر انقلاب حتی سیم خاردار نیز به ما نمی‌دادند اما این ملت با صبر، استقامت، پایداری، شجاعت و شهامت نه تنها دفاع کرد بلکه سیلی محکمی به صدام و صدامیان زد و دشمن شکست خورد.

امام جمعه اهواز با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر ضرورت نوشتن خاطرات و تاریخ جنگ، بیان کرد: همه ما موظفیم خاطرات جنگ را ثبت و ضبط کنیم تا حقایق تحریف نشود.

جزایری با بیان اینکه عملیات اخیر داعش یا گروه‌های تجزیه‌طلبی احمقانه و رذیلانه بود، گفت: هدف دشمن کشتن مسؤولان استانی و ایجاد رعب، وحشت و انزوا در بین مردم بود اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند؛ اینها مردم ما را نشناخته بودند و دیدید که چه جواب دندان شکنی گرفتند و رسوا شدند.

وی گفت: مردم ما قدرت خود را نشان دادند و ثابت کردند رعب و وحشت به دل آنها را پیدا نمی‌کند؛ مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه پا برجا هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر ضرورت کنترل بازار و گرانی‌ها از سوی مسؤولان، بیان کرد: نرخ‌های عادلانه برای کالاها تعیین شود و نهادهای بازرسی و نظارتی، کار خود را دقیق انجام دهند.

وی عنوان کرد: از فرصت به‌وجود آمده برای افزایش تولید و صادرات استفاده شود و ارز وارد کشور کرد که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار