دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان

فرمانده انتظامي شيراز از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان دوچرخه و درون خودرو و كشف 26 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ "دلاور القاصي مهر" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع شناسايي و دستگيري باند سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده توسط ماموران انتظامي شهرستان شيراز، مشخص شد سارقان با پرسه زني در اطراف خودرو و دوچرخه هاي پارك شده در خيابان، اقدام به سرقت مي كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز عنوان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق به شناسايي اعضاي باند سارقان در يكي از محله هاي شيراز شدند و در يك عمليات ضربتي هر 3 سارق كه اعضاي يك باند بودند را دستگير و به كلانتري منتقل كردند.

سرهنگ القاصي افزود: متهمان در بازجويي فني و تخصصي و مواجه شدن با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 26 فقره سرقت درون خودرو و دوچرخه در شيراز اقرار كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سارقان تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند به شهروندان توصيه كرد: شهروندان حتما سيستم هاي دزدگير بر روي وسايل نقليه خود نصب كنند تا مجرمان نتوانند به اهداف شوم خود دست يابند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار