زمان قطعی برق ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در استان قزوین اعلام شد

به‌منظور پاره‌ای از عملیات و تعمیرات برق و همچنین جهت ممانعت از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از قطعی برق به مشترکین استان قزوین ساعات و محدوده‌های قطع برق اعلام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 18 October 2018

زمان قطعی برق ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در استان قزوین اعلام شد

به گزارش تابناک قزوین،بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده قطعی برق روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از سوی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قزوین اعلام شد.

براساس این گزارش، برق الموت غربی، روستای سالار کیا از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و برق شهرک‌های عارف، بهارستان و برج‌های سارا موتور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ امروز قطع خواهد شد.

برق خیابان آزادی نبش کوچه ۲۲ واقع در شهر البرز نیز از ساعت ۱۰:۱۵ الی ۱۲:۱۵ و برق خیابان شیخ بهایی شمالی از ساعت ۹ الی ۱۱ امروز قطع می‌شود.

مردم بلوار امام خمینی (ره) نرسیده به درمانگاه واقع در آبیک و مردم محمدیه، روستای حصار خیابان طالقانی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ امروز با قطعی برق روبرو می‌شوند.

همچنین برق روستای قره‌باغ تاکستان و برق روستای جهان‌آباد خرمدشت از ساعت ۹ الی ۱۱ در مورخه۲۶ مهرماه سال جاری قطع خواهد شد.

مردم ساکن در بیدستان روبروی الکل کشی و مردم شهرک صنعتی آبیک از ساعت۲۴:۰۰ الی ۲:۰۰بامداد باقطعی برق مواجه می‌‌شوند این در حالی است که برق خیابان میثم شهر البرز نیز از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ فردا قطع می‌شود.

مردم ساکن در خیابان سعدی فرعی جنوبی نیز از ساعت ۹ الی ۱۱ و مردم شهرک صنعتی اسفرورین از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با قطعی برق روبرو می‌شوند این در حالی است که برق روستای جهان‌آباد خرمدشت از ساعت ۹ الی ۱۱ و برق جاده قزوین خیابان صنعت ۸ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در مورخه ۲۸ مهرماه سال جاری قطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار