اولویت استان قزوین تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: مهمترین اولویت مدیران استان تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و استفاده از ظرفیت همه واحدها برای رونق اقتصاد و تقویت اشتغال است.
کد خبر: ۷۰۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 29 January 2019

اولویت استان قزوین تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی

 

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی، معاون اقتصادی استانداری قزوین روز سه شنبه در بازدید از دو واحد صنعتی تولید چینی و تهویه که به دلیل مشکلاتی از چرخه تولید خارج شده و در حال بازگشت به چرخه تولید هستند اظهارداشت: امروز با فشار اقتصادی دشمنان و تحریم های ناجوانمردانه شاهد چالش هایی در تولید هستیم که باید با اتکا به توان داخلی از این مشکلات عبور کنیم.

حبیبی تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت های موجود در بخش صنعت و تولید یکی از راهکارها برای حل برخی مشکلات است که در این میان ضمن شناسایی واحدهای توانمند برای عبور از موانع عزم جدی داریم.

وی عنوان کرد: از اولویت های مدیریت ارشد استان تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام و واحدهایی که به‌دلایل مختلف تعطیل شده اند است.

                                                                             
این مسئول گفت: این دو واحد صنعتی با پیگیری مدیران دستگاه های متولی و قضایی استان در حال برگشت به چرخه تولید هستند و تلاش می کنیم اینگونه واحدها در کوتاه ترین زمان ممکن با برطرف کردن مشکلات خود به تولید بازگردند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: واحد تولید چینی بعد از ۷ سال با پیگیری فرماندار و مدیران اجرایی و قضایی استان فعالیت خود را آغاز کرده است و واحد تولید تهویه نیز که در حال حاضر۹۰ درصد قطعات مورد نیازش را در همین واحد تولید و تامین می کند به‌زودی وارد چرخه تولید صد در صد داخلی خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار