حضور 4 کشور خارجی در نمایشگاه خرمای شیراز

مدیر نمایشگاه بین‌المللی خرما شیراز گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته با حضور چهار کشور خارجی در شیراز برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 10 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:جواد مرادپور با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته از بیست و سوم تا بیست و هفتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: کشورهای تونس، پاکستان، اندونزی و سریلانکا در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی از حضور رایزانان اقتصادی کشورهای ویتنام، پاکستان و هند در این نمایشگاه خبر داد و افزود: وابسته‌های اقتصادی کشورهای روسیه، عمان و مالزی و هیئت‌‌های تجاری قطر، تونس، پاکستان، هند، فرانسه، استرالیا، عمان، عراق و افغانستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما شیراز با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور 70 شرکت‌کننده از داخل و خارج از کشور در قالب 150 غرفه برگزار می‌شود، عنوان کرد: به جز چهار کشور خارجی شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، آذربایجان شرقی، مرکزی و تهران در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه عصر روز سه‌شنبه بیست و سوم بهمن‌ماه به صورت رسمی افتتاح می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند همه روز از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

مرادپور از برگزاری همایش ملی خرما در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: چهار سمینار با عنوان‌های «مدیریت محصول خرما»، «استانداردسازی محصول خرما»، « مدیریت تولید خرما» و سمینار مشترک با کشور عمان تحت عنوان «انتقال فناورانه» در اتاق بازرگانی فارس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه تخصصی صادرات به کشورهای مشترک المنافع cis و کارگاه آشنایی با پرداخت‌های بین‌المللی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خرما خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار