بسته‌های حمایتی سپاه قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: بسته حمایتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اولین ساعات وقوع زلزله کرمانشاه تا کنون به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آسیب‌دیده در این حادثه اهدا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 24 February 2019
بسته‌های حمایتی سپاه قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه
به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اولین ساعات پس از وقوع زلزله کرمانشاه در کنار مردم آسیب دیده بوده و این همراهی همچنان ادامه دارد. 
سرهنگ والدی افزود: پس از اجرای مرحله‌های نخست یعنی آواربرداری و اسکان موقت، کار ساخت منازل این مردم و حمایت‌های بعدی آغاز شد. 
وی تصریح کرد: سپاه استان قزوین با همراهی بسیج سازندگی و بسیج اصناف و خیرین بازاری استان، برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که یک تا دو معلول داشتند، 11واحد مسکونی ساخت که در تیرماه تحویل شد. 
معاون اجرایی سپاه استان قزوین اظهار کرد: این حمایت‌ها پایان نیافته و دور جدید کمک‌های سپاه استان قزوین، خیرین بسیجی اصناف و جهادگران بسیجی، سازمان بسیج سازندگی تهیه شده است از صبح امروز تحویل خانواده‌های نیازمند شد. 
سرهنگ والدی افزود: در این دور یک تخته فرش، دو تخته پتو، بسته حمایتی ارزاق به ارزش 3میلیون ریال، بسته بهداشتی، لوازم التحریر و کمک نقدی با حفظ عزت و کرامت تحویل جامعه هدف خواهد شد. 

معاون اجرایی سپاه استان قزوین با اشاره به همراهی بسیج سازندگی و بسیج اصناف در این طرح تاکید کرد: سپاه استان قزوین با کمک مردم خیّر، بازاریان بسیجی و جهادگران مومن و انقلابی تا رفع کامل آسیب‌های ناشی از زلزله در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.

بسته‌های حمایتی سپاه قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار