مدیرکل ورزش منطقه آزاد:

در جزیره ورزش اروند، هنر و ورزش را کنار هم داریم

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با اشاره به برگزاری جشنواره جزیره ورزش، گفت: امسال تلفیقی از هنر و ورزش را در این جشنواره داریم و هدف‌مان ترویج رشته‌های ورزشی از طریق هنر است.
کد خبر: ۷۲۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 05 March 2019

پیمان ادیبی درخصوص برگزاری دومین جشنواره جزیره ورزش اروند در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند، ظهارکرد: سال گذشته باتوجه به نظرسنجی و بازدیدی که علاقه‌مندان به ورزش از این جشنواره داشتند، مشحص شد که مردم راغب به برگزاری دومین جشنواره هستند که خدا را شکر جشنواره فعلی نیز از نظر کیفی تفاوت‌هایی با جشنواره سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته خیلی‌ها نمی‌دانستند که ماهیت این جشنواره چیست و به همین منظور برای امسال آن را غنی‌تر کردیم و از نظر آموزشی نیز 12 کارگاه برای توانمندسازی ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران به صورت رایگان در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: ‌همچنین امسال تلفیقی از هنر و ورزش را در این جشنواره داریم و هدف‌مان ترویج رشته‌های ورزشی از طریق هنر است. در مجموع امسال کارها را تخصصی کرده‌ایم و بازی‌های کودکانه را هم برای این‌‌‌که آن‌ ها را به سمت ورزش جذب کنیم در جشنواره داریم.

وی با بیان این‌‌که 90 رشته ورزشی از 57 هیات در این جشنواره حضور دارند، عنوان کرد:‌ بازدید کنندگان نیز استقبال خوبی داشته‌اند و هر روز بر تعداد افراد بازدیدکننده از جشنواره اضافه می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار