مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

توانمندی بانوان باید در تمامی عرصه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بانوان توانمندی‌های بسیاری دارند که باید از آن‌ها در تمام عرصه‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۷۲۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 14 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا پوریوسف با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی، یک موضوع فرابخشی است و نیاز به همکاری همه‌ی دستگاه‌ها دارد، خاطرنشان کرد: بهزیستی به تنهایی قادر به کنترل و کاهش آسیب‌ها نیست و نیاز به همکاری همه‌ی دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی آسیب‌های اجتماعی را یک موضوع چندوجهی نامید و گفت: خیران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مراکز غیر دولتی و سمن‌ها همه باید تحت یک مدیریت واحد برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی هماهنگ شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است، گفت: سلامت اجتماعی، حوزه‌ بسیار وسیعی است و تحقق آن، نیاز به برنامه‌های درازمدت و مشارکت‌ همه‌ دستگاه‌ها و مراجع فکری جامعه دارد.

پوریوسف افزود: زنان جامعه ما طی سال‌های اخیر نشان داده‌اند هر مسئولیتی که به آن‌ها محول شده با موفقیت پشت سر گذاشته و با جدیت و پیگیری، برنامه‌ها و وظایف خود را به انجام رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: توانمندسازی زنان و نقش تعیین کننده آن‌ها در توسعه پایدار از جمله موضوعاتی است که در حال حاضر از نظر تئوری و کاربردی به آن توجه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ابعاد توانمندسازی بانوان را توانمندسازی روانشناختی، اقتصادی و جسمی بر شمرد و افزود: توانمندی بانوان در تمام عرصه‌ها باید مورد استفاده قرار بگیرد؛ جایگاه زنان رو به ارتقاء است و توانایی بانوان صرفاً خانه‌داری نیست و این شایستگی را دارند که در تمام حوزه‌ها نقش آفرینی و حضور موثر داشته باشند.

وی به فعالیت‌های بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: در خراسان رضوی بیش از ۱۱ هزار زن سرپرست خانوار داریم که اشتغال‌زایی آنها یکی از اهداف مهم این سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار