ساعت بازدید اماکن گردشگری فارس در بهار

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس گفت:ساعت بازدید اماکن تحت پوشش این اداره کل در 3 ماهه اول سال بدین شرح است که مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 8:30 صبح الی 24 ، مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 8:30 صبح تا 23 است.
کد خبر: ۷۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 10 April 2019

وی ادامه داد: ارگ کریمخانی؛ یکی از آثار تاریخی دوران زندیه، از ساعت 8:30 تا 22، پذیرای گردشگران و علاقمندان می باشد.

محمدی اضافه کرد : شروع به کار موزه های پارس و سنگهاي تاريخي هفت تنان از ساعت 8:30 الی 20 و گرمابه وکیل از ساعت:30 8 لغایت 21 پذیرای علاقمندان می باشد.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس بیان داشت: مجموعه های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از 8:30 صبح لغایت 20 به صورت یکسره باز است.

بنابراین گزارش با توجه به فروش الکترونیک بلیط اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس، بازدید کنندگان می توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره 30007171 و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن «تفریحاتی» به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری نمایند. همچنین از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.tafrihati.com و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده بر روی بنرهای نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار