انهدام باند حرفه ای سارقان احشام دربوئين زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از دستگیری ۳ نفر سارق احشام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 20 April 2019

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام دربوئين زهرابه گزارش تابناک قزوین، سرهنگ " حسين عليان نژادي " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش "دشتابي" این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامي شهرستان بويين زهرا ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس ماموران پليس آگاهي موفق به کشف سر نخ هایی از سارقان شده و با انجام تخقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از روستا های شهرستان بوئین زهرا با هماهنگي قضايي در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئين زهرا منتقل کردند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 2 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوئين زهرا اعتراف و تعداد 8 راس گوسفند سرقتی از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

 

سرهنگ عليان نژاد در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار