سارق طلا و جواهرات؛ حین فرار توسط پلیس قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان قزوین از دستگيري یک نفر سارق منزل حین فرار پس از سرقت طلا و جواهرات از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 23 May 2019

سارق طلا و جواهرات؛ حین فرار توسط پلیس قزوین دستگیر شد

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ رسول فراهانی، فرمانده انتظامي شهرستان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی "کلانتری 11 مدرس" حین گشت زنی در سطح شهر قزوین متوجه درخواست کمک شهروندان به دلیل حضور  یک نفر سارق داخل یک واحد مسکونی شده  و بلافاصله پس از هماهنگی لازم با مرکز پیام در محل مورد نظر حاضر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان در تصریح این خبر گفت: با حضور مقتدرانه عوامل واحد گشت فرد سارق که قصد متواری شدن از محل را داشت پس از انجام اقدامات لازم با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری "ال 90" نیز توقیف شد.

وی افزود : در بازرسی از متهم  و خودروی مورد نظر مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد و آلات و ادوات سرقت کشف شد .

سرهنگ فراهانی در ادامه با اشاره به این که اموال مسروقه از واحد مسکونی مورد نظر تحویل مالک داده شد گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت منزل جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار