شهرداری صدرا هزینه افطاری مجلل را از کجا آورده است؟

مسئول بسیج دانشگاه آزاد شیراز با اشاره هزینه‌های بالا مراسم افطاری شهرداری صدرا گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور هزینه‌های مراسم افطاری شهردای صدرا از کجا تامین شده است؟!
کد خبر: ۷۵۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ 30 May 2019

علی حسین زبرجد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: ماه مبارک رمضان فلسفه‌ای بس روشن دارد و برهمگان عیان و پر واضح است که دستگیری از نیازمندان و فقرا از لزومات مسلمانی و جوامع اسلامی است.

زبرجد تصریح کرد: اکنون که ملت بزرگ ایران در پس مشکلات اقتصادی خود که ناشی از تفکرات و منش لیبرال گونه مدیران و مسئولانی است که دغدغه‌های کمرنگ آن‌ها نسبت به معیشت مردم مقاوم و ایستاده این مرز و بوم، است. متاسفانه خبر‌هایی در این چند روز به گوش رسیده که شهرداری شهر جدید صدرا قصد دارد مراسم افطاری خود را در یکی از باغ‌های مجلل شهر ترتیب بدهند و از تمامی مسئولان و مدیران ارشد شهری و استانی نیز دعوت کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شیراز بیان کرد: سوالی که ذهن را آشفته و نگران این دعوت می‌کند این است آیا در این شرایط و اندر احوالات اقتصاد بیمارگونه فعلی کشور، هزینه‌های این مراسم افطاری (که بی شک و بدون کوچکترین تردید، مبالغ قابل توجه‌ای است) از کجا تامین شده است؟!
وی گفت: اگر این افطاری توسط بودجه شهرداری صدرا تامین شده که دیگر جای بحثی نیست و قطعا تخلفی صورت گرفته است و به جد از دستگاه قضایی می‌خواهیم که این موضوع را بررسی و با متخلفین امر برخورد و به عموم مردم اطلاع رسانی کند.

زبر جد تاکید کرد: اگر این مراسم توسط شخص شهردار و از جیب شخصی او می‌باشد، لذا شهردار به صورت شفاف اعلام موضع کنند که نیت و هدف خود از دعوت پرنفوذان و صاحب مسلکان شهری و استانی با این مدل هزینه کرد، چه بوده است؟!

مسئول بسیج دانشگاه ازاد شیراز خاطرنشان کرد: در پایان خدمت مردم شریف و انقلابی عرض می‌کنم جوانان انقلابی این مرز و بوم هیچگاه اجازه نخواهند داد که هدف و آرمان این انقلاب که همانا کمک به مستضعفان و محرومان است، پایمال شود.

تابناک فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
باسلام .فکر بد نکنید .بیل زده .گنج پیداکرده .ارث بهش رسیده .چندی دیگر انتخابات است .انتخاب شد چند برابرش را درمی اورد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار