اصفهان رتبه نخست کمک خیرین برای آزادی زندانیان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان گفت: کمک و مشاکت به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۷۵۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 07 June 2019

به گزارش تابناک، اسدالله گرجی زاده با بیان اینکه گذشت شاکیان و کمک خیرین در آزادی این دسته از زندانیان لازم است که اصفهان در سال گذشته و ماه مبارک رمضان رتبه اول را در بین سایر استان‌ها در این امر مهم داشته است گفت: سال گذشته بیش از هزار و ۲۰۰ نفر زندانی با بدهی هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین و بخشش شاکیان از بند آزاد شدند و در ماه رمضان امسال ۱۱۱ نفر آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اصفهان با تاکید به اینکه در چهار سال گذشته چهار هزار و ۵۷۰ زندانی آزاد شده‌اند و به جمع خانواده‌های خود بازگشته‌اند یادآور شد: در چهار سال گذشته شاکیان پرونده‌های قضائی استان ۵۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های خود را برای آزادی سریع‌تر افراد در بند بخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر هزار و ۲۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان هستند، خاطرنشان کرد: برای آزادی این افراد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گفته گرجی زاده این دسته از افراد به دلیل بدهی و شرایط اقتصادی گرفتار شده‌اند، که قرار گرفتن آنها در بند باعث گسسته شدن خانواده‌های آنها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار