راه اندازی سامانه تلفن گویای ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان وارائه خدمات مطلوبتر سامانه تلفن گویای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته راه اندازی گردید.
کد خبر: ۷۶۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 23 July 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک ، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸، با سامانه نظارتی شبانه روزی ۱۳۳ انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.


به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه میباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار