شیراز، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته

شهردار شیراز با ابراز امیدواری از همکاری مشترک با هیات آلمانی گفت: شیراز در بین کلانشهرهای ایران، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته و امیدوارم سایر کلانشهرهای ایران نیز با دیدن نتیجه این همکاری مشترک به سمت ایجاد تراموا ترغیب شوند.
کد خبر: ۷۸۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 24 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«حیدر اسکندرپور» امروز (سه شنبه ۲ مهر) در دیدار با هیات آلمانی متشکل از مدیرعامل و مدیر برنامه ریزی شرکت مشاور حمل و نقل درسدن – برلین و رییس دپارتمان محیط زیست درسدن اعلام کرد: به منظور کاهش ترافیک ناشی از عملیات اجرایی و افزایش رضایتمندی شهروندان، احداث تراموای شیراز در فازها و قطعات مختلف باید برنامه ریزی و اجرا شود.

شهردار شیراز ادامه داد: در این راستا تراموای شیراز طی نخستین فاز در مسیر کوتاه و اثرگزار باید در محدوده مرکزی شیراز اجرا شود و در انتها با تکمیل قطعات مختلف، پروژه تراموا به بهره برداری کامل برسد.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از فازهای مختلف تراموا و استفاده شهروندان از این وسیله حمل و نقل منجر به همراهی بیشتر مردم برای تکمیل پروژه تراموا می‌شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه اجرای پروژه تراموا در شیراز نتیجه تلاش شهرداری و استفاده از دانش و تجربه آلمانی است، تصریح کرد: در پروژه تراموای شیراز، هیات آلمانی نقش مشاور ارشد را دارد که مطالعات به تایید نهایی آنها می‌رسد و بر نحوه اجرای پروژه نیز نظارت می کنند.

وی با ابراز امیدواری از همکاری مشترک با هیات آلمانی گفت: شیراز در بین کلانشهرهای ایران، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته و امیدوارم سایر کلانشهرهای ایران نیز با دیدن نتیجه این همکاری مشترک به سمت ایجاد تراموا ترغیب شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار