بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی در ایلام برگزار شد

همزمان با سراسر کشور بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر لاله ماژین، مدیریت درمان تامین اجتماعی و سهیلا ملکشاهی، مدیرکل تامین اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 14 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام  گفت:  این مسابقات  مفاهیم با حضور بیش از40 نفر از کارکنان تامین اجتماعی ایلام  که اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند مرحله مقدماتی آن  برگزار گردید .

لاله ماژین افزود : مسابقات رشته های ترتیل، حفظ و قرائت ویژه کارکنان تامین اجتماعی نیز در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی بیان داشت  : قرآن‌کریم، کتاب هدایت انسان هاست و توجه و انس با قرآن همیشه باعث آرامش و تزکیه نفس می شود که همانا قرائت و خواندن قرآن انسان ها را به قله‌های معنویت و انسانیت می رساند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز عنوان داشت: امیدوارم همیشه و در همه روزهای سال مخصوصا در خدمت به ارباب رجوع و تکریم آنها  بتوانیم در سایه وبا محوریت قرآن مجید و تمسک و توسل به مفاهیم آن پیش رویم و آن را چراغ راه خود گردانیم.

 سهیلا ملکشاهی افزود :خاطرنشان می سازد، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن‌ کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی، در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم، با حضور نفرات برگزیده استان‌ها با میزبانی استان خراسان رضوی، شهر مشهد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) در تاریخ های بیستم و بیست و یکم آذرماه سال 98 برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : هرساله مسابقات سراسری قرآن مجید برای کارکنان تامین اجتماعی برگزار می شود  و همه ما از جمله داوران وهمه کسانی که در این مسابقات شرکت و حضور دارند، چه بهتر است که فعالیت قرآنی را محدود به این مسابقات نکرده و همیشه و در هر لحظه فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را با قرآن عجین نمائیم .

ملکشاهی ادامه داد: تا در سایه الطاف الهی و توجهات امام عصر (عج) بتوانیم روزبه‌روز شاهد توسعه و ارتقای جایگاه قرآنی در تمام سطوح زندگی خود باشیم .

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی در ایلام برگزار شد
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار