معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

اولویت سرمایگذاری در طرح های گردشگری استان با سرمایه گذاران بومی است.

به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری با اشاره به تلاش مجموعه استان برای جذب سرمایه‌گذران و واگذاری برخی پروژه‌ها در بخش گردشگری گفت: اولویت با سرمایه‌گذران بومی است.
کد خبر: ۷۸۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 16 October 2019

در جلسه ای که امروز صبح برگزار شد معاون استاندار سمنان حشمت‌الله عسگری بیان کرد: در بحث جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، اولویت با سرمایه گذاران بومی است و لذا باید همه کمک کنند تا ملاحظات اجتماعی و موانعی که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد، برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان: گردشگری را به عنوان یکی از هشت اولویت اصلی استان نام برد و افزود: یکی از کمبودهای بخش گردشگری، نبود یک برنامه مدون و منسجم بود، لذا جهت تحقق این مهم تعدادی طرح پیشران برای تحریک، توسعه و ارتقاء گردشگری در نظر گرفته شد و هدفمند کردن بودجه های بخش گردشگری در جهت ایجاد تحرک قابل قبول در بخش زیربنایی و تامین مالی سرمایه گذاری از اهداف این جلسه است.

وی بر لزوم تسریع در اجرایی شدن این پروژه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: ارائه یک برنامه عملیاتی و تدوین اولویت زمان‌بندی شده یکی از ضروریاتی است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه به طرح‌ها و پروژه‌های پیشران و محرک بخش گردشگری تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید راهکاری را در نظر بگیرد تا جهت‌گیری برنامه‌های مالی حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان در راستای اجرای این طرح‌های پیشران و محرک باشد.

حشمت‌الله عسگری  در پایان سخنان خود با بیان اینکه وجود طرح جامع در خصوص گردشگری در استان یکی از الزامات اصلی و مهم است افزود: باید دغدغه‌های سرمایه گذاران بخش گردشگری استان از سوی گروه راهبردی طرح‌های پیشران و محرک استان به صورت جدی واکاوی و رفع شوند تا زمینه رونق صنعت گردشگری در استان سمنان نیز فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار