مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد

جمع‌آوری 3240 فقره برق غیرمجاز در استان مرکزی

تابناک: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از جمع آوری 3240 فقره برق غیرمجاز طی 4ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 20 August 2015

به‌گزارش تابناک مرکزی مهندس "محمد اله‌داد" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اعلام اين خبر گفت: از این تعداد فقره برق غیرمجاز 1094 مورد به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

اله‌داد با بیان اینکه با راه‌اندازی طرح شهروند همیار توزیع برق امکان استفاده از ظرفیت‌ها و گزارش‌های مردمی و همکاران فنی و غیرفنی بیش از گذشته مهیا شده است، افزود: بیش از 40 میلیون ریال به افرادی که از طریق سامانه پیامکی اين شركت برق دزدی‌ها را اطلاع داده‌اند، پاداش اهدا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به  اینکه اکیپ‌های جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز در سطح استان به صورت شبانه‌روزی اقدام به جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز می‌کنند، خاطر نشان کرد: انرژی کشف شده ناشی از برق‌های غیرمجاز مذکور بیش از 5 میلیون و 987 هزار کیلووات ساعت بوده است.

وی افزود: ارسال و توزیع گسترده بنر و پوستر استفتائات مراجع عظام تقلید در زمینه استفاده از انشعاب غیرمجاز برق در سطح استان از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در راستای مبارزه با برق دزدی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با تبیین  نقش کاهش تلفات انرژی درکاهش تلفات مالی و سرمایه ملی برای کشور ، اظهار داشت: با کاهش تلفات انرژی برق ضمن جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های اضافه در بخش تولید، کمک بسیاری به استمرار تولید یعنی هزینه سوخت، نگهداری و نیروگاه‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار