تسریع روند احداث و تکمیل نواقص مسکن مهر

همزمان با ساماندهی و تشدید فعالیت شرکت‌های تعاونی عملیات محوطه‌سازی، زیرسازی و آسفالت معابر سایت‌های مسکن مهر گلشهر و طرزیلو در شهر ارومیه در حال اجراست.
کد خبر: ۸۰۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 26 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: عملیات محوطه‌سازی و آسفالت معابر با هدف تأمین شرایط سکونتی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان مسکن مهر اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که بخشی از مشکلات مسکن مهر سایت‌های مسکن مهر گلشهر و طرزیلو به نبود معابر استاندارد مربوط می‌شود، تصریح کرد: این عملیات با استفاده از منابع و ظرفیت‌های داخلی این اداره کل و تأمین قیر رایگان و با مساعدت و همراهی شهرداری ارومیه اجرا می‌شود.

حمزه لو با تأکید بر این که اقدامات لازم جهت ارتقای کیفیت خدمات زیربنایی و روبنایی در مساکن مهر استان اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رفع مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر ارومیه و شهرستان‌های تابعه با هدف بهبود وضعیت زندگی در مسکن مهر و توسعه فضا‌های عمومی انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: این اقدامات برابر تاکیدات و هدف گذاری‌های وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اتمام پروژ‌های ناتمام مسکن مهر همزمان در سراسر کشور در حال اجرا بوده و در استان ما نیز به زودی شاهد افتتاح هزاران واحد مسکونی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار