سردار احمد وحیدی:

انقلاب امروز آنچنان اقتداری دارد که می‌تواند در برابر آمریکا ایستاده و به آن سیلی بزند

به گزارش تابناک سمنان: سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مردم عزت بخشید، گفت: انقلاب امروز آنچنان اقتداری دارد که می‌تواند در برابر آمریکا ایستاده و به صورت این ابرقدرت سیلی بزند.
کد خبر: ۸۱۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 02 February 2020

Image result for سردار احمد وحیدی"

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه شنبه در مراسم گرامی داشت دهه فجر در مسجد پامنار مهدی‌شهر با حضور اقشار مختلف مردم ضمن بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی که عزت را به مردم داد مقتدرتر از هر زمان دیگری است، بیان کرد: امروز مردم انقلابی ایران اسلامی قوی‌تر و شجاع‌تر از هرزمانی خواستار انتقام از آمریکا به دلیل جنایت‌ها و خیانت‌هایش است.

وی بابیان اینکه در زمان شاه، ارزش‌ها و حقوق مردم نادیده گرفته می‌شد، بیان کرد: انقلاب به مردم ما عزت بخشید و امروز به‌جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم به آمریکا سیلی بزنیم.

سردار احمد وحیدی ی آمریکا را قدرت بزرگ مادی غیر الهی بشری دانست که خیانت‌ها و ظلم‌هایش در حق انقلاب مشخص و واضح است، بیان کرد: مردم امروز مقتدرتر از هرزمانی می‌خواهند تا از این جنایت‌ها انتقام بگیریم.

وحیدی بابیان اینکه امروز دشمنان به‌خوبی اقتدار ملت ما را درک کرده‌اند اما نمی‌خواهند آن را بپذیرند، بیان کرد: مردمی که زمان شاه تحقیر می‌شدند امروز خواستار انتقام از ابرقدرت غیر الهی جهان یعنی آمریکا هستند.

وی بابیان اینکه امروز ایران اسلامی مقتدر و عزتمند ادامه حیات می‌دهد، ابراز کرد: دست قدرت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) پشت سر این انقلاب و مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پایان بابیان اینکه امام خمینی (ره) توانست درزمانی انقلاب را پایه‌گذاری کند که دستان خالی داشت اما با تکیه‌بر خداوند متعال در مسیر اسلام گام برداشت، گفت: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار