در کنار کیفیت و کمیت، ثروت آفرینی را اولویت قرار داد

استاندار فارس در بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز گفت: در سال جهش تولید باید در کنار کیفیت و کمیت، ثروت آفرینی را اولویت قرار داد.
کد خبر: ۸۴۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 21 April 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:استاندار فارس در بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز گفت: در سال جهش تولید باید در کنار کیفیت و کمیت، ثروت آفرینی را اولویت قرار داد.
عنایت الله رحیمی با بیان این که در طرح توسعه پالایشگاه ارتقا کیفیت فرآورده‌ها منطبق با استاندارد‌های جهانی دیده شده است، افزود: طرح توسعه از سال ٩٤ کلید خورد و قرار است بنزین و نفت و گاز یورو ٥ را تولید و عرضه کند.
وی گفت: با اجرای طرح توسعه پالایشگاه شیراز در آلاینده‌ها کاهش چشمیگیری ایجاد می‌شود.
استاندار فارس افزود: برای این طرح ٣٠٠ میلیون دلار هزینه شده و این تنها برای کاهش اثرات مخرب آلاینده‌ها و تولید فرآورده‌های با کیفیت و با استاندارد جهانی است.
رحیمی گفت: همه خدمات و تجهیزاتی که برای تسریع در پیشرفت طرح نیاز است باید فرآهم شود و همه دستگاه‌های متولی باید کمک کنند.
وی با بیان این که اشتغال، تولید ثروت و کاهش مشکلات زیست محیطی از مهمترین دستاورد‌های این طرح خواهد بود، افزود: با اجرا و بهره برداری از این طرح ٣٠٠ شغل پایدار ایجاد خواهد شد که اولویت با جوانان شهرستان زرقان است.
استاندار فارس به کاهش حمل و نقل جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بنزین و گازوییل استاندارد مورد نیاز استان از اصفهان، بوشهر، کرمان و هرمزگان تهیه می‌شود که با بهره برداری از این طرح نیاز استان در داخل تامین می‌شود و تردد بین شهری تانکر‌های حمل سوخت در جاده‌ها کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.
در حال حاضر پالایشگاه شیراز روزانه ٥٠ هزار بشکه نفت خام استخراج می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار