اصفهان بیشترین پایگاه معنوی نماز جمعه کشور را دارد

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در لنجان به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹۰ پایگاه معنوی نماز جمعه در استان اصفهان است و بیشترین آمار برگزار نماز جمعه در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 27 July 2020

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان با اشاره به اینکه نهاد مقدس نماز جمعه به دنبال آن است تا به پشتوانه مباحث علمی، پژوهشی و کارشناسی اقدامات موثری را به سرانجام برساند گفت: در این میان به موضوعاتی، چون نماز جمعه و جهاد کبیر، نمازجمعه و مقاومت، نماز جمعه و مسجد و ظرفیت‌های مسجد در تراز انقلاب و همچنین مکتب حاج قاسم سلیمانی که از اندیشه‌های مقام معظم رهبری و... خواهیم پرداخت.
وی افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا مساجد و مصلی‌های نماز جمعه استان اصفهان به پایگاه‌های سلامت مبدل شدند و ائمه جمعه و جماعات استان تمام قد وارد میدان عمل شدند و در حوزه معیشت افراد آسیب دیده این ویروس منحوس کمک‌های فراوانی کردند.
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در ۹۰ پایگاه معنویت نماز جمعه استان اصفهان بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در قالب کارگزار مشغول فعالیت هستند که بیشتراز قشر جوان و دانشجو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار