برخورداری 5 میلیون نفر از جمعیت استان از نعمت گاز

شرکت گاز استان اصفهان با گازرسانی به ۱۱۰ شهر و بیش از هزار روستا در استان ، در رتبه اول گاز رسانی در کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 27 November 2020

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان در آین معرفی رئیس جدید اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در حال حاضر به بیش از ۱۸ هزار صنعت کوچک و بزرگ در استان گاز رسانی شده که نقش موثری در کاهش آلایندگی و استفاده از سوخت مازوت در این استان ایجاد کرده است.
ابوالقاسم عسگری افزود: هم اکنون ۵ میلیون نفر از جمعیت استان اصفهان از گاز استفاده می‌کنند و بیش از ۷۰ درصد مصرف انرژی در این منطقه با مصرف گاز است.
وی همچنین گفت: با جمع شدن ۵ درصد گاز در مکان بسته انفجار رخ می‌دهد و شهروندان با سرد شدن هوا، علاوه بر آزمایش اتصالات گاز رسانی با کف و استفاه از شیلنگ و بست لوله استاندارد، لوله‌های دودکش و خروجی هوا را بررسی کنند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری شاهین شهر و میمه هم گفت: در دوسال گذشته تعداد پست‌های امداد گاز در این شهرستان از سه به ۶ پست امداد در شاهین شهر، گز، گرگاب، میمه، وزوان و لای بید رسیده است.
مهدی خادمی افزود: با توجه به حساسیت شبکه گاز، کمیسیون حفاری در شهرستان فعال است و هر نهادی برای حفاری از شرکت گاز استعلام می‌گیرد.
در این آئین رسول قرائتی به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از خدمات محمد برین رئیس قبلی قدردانی شد.
رسول قرائتی پیش از این رئیس اداره گاز شهرضا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار