توجه به سوابق مدیریتی در انتخاب رئیس‌جمهوری مورد توجه باشد

امام جمعه مُجِن شاهرود گفت: رای دهندگان در انتخابات رئیس‌جمهوری فردی اصلح را انتخاب کنند که در سوابق مدیریتی خود موفق بوده و در کارش قاطع و دلسوز مردم باشد.
کد خبر: ۹۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 03 June 2021
 
توجه به سوابق مدیریتی در انتخاب رئیس‌جمهوری مورد توجه باشد

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین جناتی  ابراز داشت: انقلابی بودن، شجاع‌بودن، مومن بودن، طرفدار حق و عدالت بودن، متعهد و متخصص بودن از دیگر معیارهای انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه مجن بیان کرد: مردم باید هوشیار باشند و با انتخاب فرد اصلح به تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند و بدانند انتخاب اصلح، رمز اقتدار و شکوفایی کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی با تاکید بر تحقیق در انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: مردم برای انتخاب فرد اصلح باید بدانند کدام داوطلب حق‌گرا و گره گشای مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌هایی که نقش اساسی در پیشرفت نظام، حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند انتخابات است افزود: در انتخابات باید به کسی رای داده شود که صلاحیت داشته و به فکر منافع مردم، کشور و جامعه باشد.

امام جمعه مجن گفت: اگر استقلال، عزت، امنیت و سرافرازی کشور را در صحنه‌های مختلف می خواهیم شاهد باشیم باید در تمام عرصه‌ها حضوری پر رنگ از خود نشان دهیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب شوراهای اسلامی برای ۳۰۷ روستا در استان سمنان نام نویسی کردند که از این تعداد ۹۳ درصد مرد و هفت درصد زن هستند.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده، میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

شهر مجن ۳۵ کیلومتری شمال‌غربی شهرستان شاهرود در استان سمنان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار