دست از بداخلاقی بردارید

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: : افراد بدانند با توهین نمی توانند رأی جمع کنند، زیرا مردم این رفتارها را به خوبی می شناسند و باید دست از این بداخلاقی ها بردارند.
کد خبر: ۹۶۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 09 June 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: افراد باید از بیان شعارهای تاریخ مصرف گذشته و واژه های بیات شده دست بردارند و به دنبال ارائه برنامه باشند، زیرا مردم بر گفتارشان شاهد و ناظر هستند.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس یازدهم اظهار کرد: این که افراد یکسره در جلسات مناظره دست به توهین و تهمت به دیگران و بیان مسائل تاریخ مصرف گذشته می زنند و به مردم اهمیت نمی دهند، به نوعی توهین به شعور، فرهنگ و تاریخ این جامعه است.

وی افزود: افراد بدانند با توهین نمی توانند رأی جمع کنند، زیرا مردم این رفتارها را به خوبی می شناسند و باید دست از این بداخلاقی ها بردارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم دارای بینش و آگاهی سیاسی هستند و به دور از مسائل گروهی، حزبی، قومی و... به برنامه های افراد توجه می کنند، لذا امیدواریم در مناظرات بعدی شاهد چنین مسائلی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار