روزهای سختی باتوجه به رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی در پیش داریم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه با ساده‌انگاری مردم، وارد پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ خواهیم شد، گفت: باتوجه به رعایت نشدن جدی پروتکل‌های بهداشتی روزهای سختی در آینده در پیش داریم.
کد خبر: ۹۷۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 22 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر ابراهیم شکیبا در نشست ستاد مدیریت کرونا استان افزود: هم اکنون با چالش جدی بحث جهانی بیماری کووید مواجه هستیم و برای پیشگیری از شیوع کرونا حفظ جان خود و دیگران همچنان رعایت پروتکل ها باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اما متاسفانه بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که شهروندان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند و مشاهده شده از هر ۱۰ نفر تنها ۲ نفر از ماسک استفاده می کنند که عادی انگاری و نادیده گرفتن پروتکل ها بسیار خطرناک خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این نشست گفت: با توجه به آمار ۲ روز اخیر، با افزایش بیماران کووید ۱۹ در استان مواجه بوده ایم.

دکتر بهمن روشنی تاکید کرد: در صورت تداوم روند افزایشی موارد بیماری وارد موج بعدی بیماری خواهیم شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود بیمارستان‌های استان همچنان در آماده باش به سر می برند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک مانع از تداوم روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در استان شوند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۳۳۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان باختگان استان نیز از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به هزار و ۸۹۹ نفر رسیده است.



منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار