70 درصد فارسی ها به رئیسی رأی داده اند

دبیر جامعه روحانیت استان فارس گفت: با وجود تلاش‌هایی که دشمنان داشتند بیش از یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر در فارس یعنی ٧٠ درصد به آیت الله رئیسی رای دادند.
کد خبر: ۹۷۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 24 June 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت‌الاسلام سید محی الدین طاهری در آئین گرامیداشت داشت میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: براساس گفته بزرگان وقایع جامعه اسلامی تکرار خواهند شد و شاهد این موضوع بودیم که طی انتخابات گذشته شاهد رخداد این رویداد بودیم که مدیریت کلان کشور به دست نیروهای انقلابی سپرده خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی طی هشت سال گذشته نسبت به نیروهای انقلابی کم لطف بوده آمد و در تمامی رویدادها با نیروهای انقلابی بدرفتار بودند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: نیروهای انقلابی با تمامی تهمت‌ها در صحنه ایستادند تا در مسیر انقلاب گام بردارند و نسبت به ایجاد دولت اسلامی اقدام کردند شرایط این انتخابت شرایط سختی بود و همه ارکان دشمنان بسیج شدند تا نگذارند دولت انقلابی تشکیل شود اما شاهد هستیم که تیر آنان به سنگ خورد.

دبیر جامعه روحانیت استان فارس در ادامه یادآور شد: افتخاری است که بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که بالغ بر ٧٠ درصد از رای‌های مأخوذه است در استان فارس به آیت الله رئیسی رأی دادند و نشان داد تمامی ستادهای استان فارس تلاش‌های بی دریغی در راستای انتخاب ایشان داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار