349 کیلو حشیش در فارس کشف شد

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۴۹ کیلوگرم حشیش در اطراف یکی از ورودی‌های شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند که افراد قاچاقچی قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از طریق محور‌های مواصلاتی وارد شیراز کنند.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و مسیر تردد این افراد در یکی از ورودی‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و گشت زنی‌های نامحسوس، مشخص شد قاچاقچیان محموله مواد مخدر را در نزدیکی ورودی شیراز و در کنار یک کوه پنهان کرده اند.

سردار حبیبی با بیان اینکه مأموران انتظامی به محل شناسایی شده اعزام و در این حال متهم که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه و تاریکی هوا از صحنه متواری شد، افزود: در بازرسی از آن مکان ۳۴۹ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلوگرم هروئین و ۲۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد، تأکید کرد: مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار