کرونا در 24 ساعت گذشته 5 فسایی را بکام مرگ کشاند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طی ۲۴ساعت گذشته در فسا پنج بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و ۱۲۲ بیمار جدید نیز شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۸۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا روز با اشاره به کاهش سن فوتی های اخیر کرونا در فسا افزود: در روز گذشته در فسا یک خانم ۴۲ساله و یک مرد ۳۵ساله بدون داشتن بیماری زمینه ای و دو خانم ۶۳ساله و ۸۸ ساله و یک آقای ۷۲ ساله با بیماری زمینه ای به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بی سابقه و گسترده بیماری کووید ۱۹ با سویه دلتا در شهرستان فسا و افزایش تعداد بیماران ، ششمین بخش ویژه بستری مبتلایان به کرونا نیز در این بیمارستان راه اندازی شده است.

مهدوی نیا بیان کرد: در حال حاضر چهار بخش قرمز و ۲ بخش خاکستری و سرپایی در ارایه خدمات به مبتلایان به بیماری کرونا در این بیمارستان فعالیت دارند.

به گفته وی، ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده است و سایر بخش ها و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

مهدوی نیا گفت: رنگ شهرستان فسا از نظر وضعیت کرونایی، قرمز و خیلی پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولان بستگی دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از شهروندان درخواست کرد تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

وی همچنین بررعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه،استفاده مداوم و صحیح از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شست و شوی دست ها،بازبودن پنجره ها، تهویه هوا و جدی گرفتن واکسیناسیون تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار