برنامه های حرم شاهچراغ در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی (ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 20 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی (ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.

او افزود: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) هر سال در هفته دفاع مقدس سعی داد تا با برگزاری مراسم‌‎های محوری و متعدد یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده نگه داشته و در ترویج فرهنگ آن گام موثر بردارد.

سلامی، سخنرانی و روایتگری حجت الاسلام ترابی مسئول عقیدتی، سیاسی اداره کل حفظ نشر آثار و نشر ارزش‍‌های دفاع مقدس، حاج سیدرضا متولی روایتگر دفاع مقدس، حاج محمدرضا هادوی روایت دفاع مقدس را از جمله ویژه برنامه‌های این حرم دانست.

او تصریح کرد: همچنین سخنرانی مذهبی و مداحی طی روز‌های ۳۰ شهریورماه تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و مداحان نیز به ترتیب حاج امیر یقطین، حاج جعفر علیزاده و کربلایی محمدرضا فرخیه خواهند بود.

معاون فرهنگی استان احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه پنجشنبه یکم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای کمیل در فضای باز حرم برگزار می‌شود، گفت: روز جمعه دوم مهرماه ساعت هفت صبح دعای ندبه با نوای حاج هاشم عبدالرحیم زادگان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: در این ایام تمامی خادمان حرم مطهر جهت صیانت از حفظ سلامتی زائران بسیج شدند تا مراسم باشکوه و با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود و امید است همه زائران عزیز ما را در این مهم یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار