تیم بسکتبال شیمیدر قم در دومین بازی خود در لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ از سد تیم سپاهان اصفهان گذشت.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 22 October 2021

به گزارش تابناک قم، شیمیدر قم در دومین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز به مصاف سپاهان رفت که در نهایت این بازی دشوار را با پیروزی به پایان برد.

سپاهان اصفهان این بازی را بهتر آغاز کرد و ست نخست را با نتیجه ۱۸ به ۹ از آن خود کرد ولی در ست دوم شیمیدری ها به خود آمدند و با پیروزی ۲۳ به ۸ نیمه اول این رقابت نفس گیر را ۳۲ به ۲۶ به سود خود پایان دادند.

پیروزی دلچسب شیمیدر قم در گام دوم

بازی خوب بسکتبالیست های تیم قم در ست های بعدی نیز ادامه یافت و شیمیدری ها ست سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱ به ۱۶ و ۲۲ به ۱۸ پیروز شدند تا این رقابت سخت و دشوار در نهایت ۷۵ بر ۶۰ به سود شیمیدر قم رقم بخورد.

نماینده بسکتبال قم در سومین بازی خود در لیگ برتر پنجشنبه ۶ آبان ماه جاری به مصاف صنعت مس رفسنجان خواهد رفت و ۸ آبان نیز به مصاف صنایع هرمزگان می رود. شیمیدر قم در بازی نخست خود با نتیجه قاطع ۸۹ بر ۵۰ از سد پدافند هوایی تهران گذشته بود.

پیروزی دلچسب شیمیدر قم در گام دوم

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

پیروزی دلچسب شیمیدر قم در گام دوم

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار