شهر زیبای رامسر بدون تردید یکی از زیباترین شهرهای مازندران و ایران است . ساحل زیبا، سرسبزی پر شمار نزدیکی به جنگل از محاسن این شهر زیباست .
کد خبر: ۱۰۲۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ 11 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، شهر زیبای رامسر بدون تردید یکی از زیباترین شهرهای مازندران و ایران است . ساحل زیبا، سرسبزی پر شمار نزدیکی به جنگل از محاسن این شهر زیباست .

بر اساس این گزارش، البته این را هم فراموش نکنید که ویلا‌های باکیفیت زیادی در رامسر هستند و همین هم به خواستنی‌تر شدن این شهر به عنوان مقصد سفر تعطیلات و توریستی کمک کرده است. در این مطلب برایتان می‌گوییم که چرا هر کسی باید لااقل یک بار رامسر را ببیند و چرا بهتر است اقامت بعدی‌تان در رامسر را با پینورست برنامه‌ریزی کنید.

رامسر مرکز توریستی مازندران است

آب و هوای سرد و مرطوب شمال ایران، همیشه توانسته دل ۹۸% مردم ایران را ببرد. البته که وجود منظره‌های بکر و بی‌نظیر جنگل و دریای خزر هم بی‌تاثیر نبوده است. یکی از بهترین شهر‌های شمال ایران رامسر است. رامسر به خاطر هوای خنک و ملس و ویلا‌های خوب و نزدیکش به تهران، به یکی از محبوبترین شهر‌های شمالی ایران تبدیل شده؛ آنقدر که انتخاب تعداد زیادی از افراد برای مکان ویلایشان، شهر رامسر و همسایه‌اش شهر نور است.   

شهرستان نور هم در کنار بابلسر و نوشهر جزو شهرهای زیبا و مسافر خیز مازندران محسوب می شوند و هر کدام زیبای خاص خود را دارند ؟. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار