کد خبر: ۱۰۳۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 12 March 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در حاشیه جلسه ستاد سفر استان و در جمع خبرنگاران، به موضوع غارعلیصدر و چگونگی شرایط فعالیت‌آن در ایام نوروز پرداخت و گفت:  اکیپ‌های بازرسی در نقاط مختلف برای بازدید از مراکز اقامتی و عرضه غذا در نظر گرفته شده که در ایام نوروز فعال و مستقر خواهند بود.

وی تاکید کرد:  نظارت‌های کامل بر بخش‌های مختلف مراکز بین راهی، مجتمع‌های رفاهی و نمازخانه‌ها توسط اکیپ‌های بازرسی انجام خواهد شد.

قاسمی فرزاد گفت  مراکز گردشگری استان در ایام نوروز فعال هستند و آماده خدمات به بازدید‌کنندگان خواهند بود. 


استاندار همدانبا اشاره به رنگ‌بندی شهرستان‌های استان گفت: این موضوع به ویژه رنگ بندی کرونایی شهرستان کبودرآهنگ در ایام نوروز نقش مهمی در فعالیت مراکز گردشگری دارد.

وی خاطر نشان کرد:  در زمینه شیوع ویروس کرونا، وضعیت رنگ‌بندی شهر‌ها در ایام نوروز، به ویژه برای غارعلیصدر در شهرستان کبودرآهنگ، تعیین کننده است. 

استاندار همدان گفت: با توجه به تعطیلی دوساله غار علیصدر به خاطر شرایط شیوع کرونا، باید شرایط و امکانات این مجموعه گردشگری، برای پذیرش گردشگران در ایام نوروز به طور کامل بررسی شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: زمینه آماده‌سازی امکانات و خدمات مجموعه گردشگری غار علیصدر طی بررسی‌های دقیق انجام شود تا میهمانان و گردشگران نوروزی با مشکلی مواجه نشوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار