مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: در دیدار با دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی 15میلیارد ریال تحت عنوان هبه به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 20 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز بالاوندی اظهار داشت: با توجه به سلامت محور بودن بانک رفاه کارگران، و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی ، بانک رفاه همواره در این خصوص پیشرو بوده و در سالیان گذشته نیز مبالغ مؤثری به مجموعه سلامت استان اهدا نموده است.

وی افزود: بخش عمده ای از فعالیت این بانک در حوزه سلامت و ارتباط با مجموعه های بهداشتی و درمانی کشور است و در استان نیز در این راستا فعالیت هایی داشتیم و کمک های مناسبی صورت گرفته است.

بالاوندی ادامه داد: در سایر حوزه ها نیز همگام با تیم اقتصادی دولت جدید تلاشمان را برای بهبود شاخصهای مورد نظر و خواسته شده متمرکز نموده ایم.

وی به پرداخت تسهیلات غیر حضوری به متقاضیان اشاره کرد و گفت: بانک رفاه در این زمینه پیشگام بود و در سال گذشته در این راستا چهار هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی استان از تسهیلات غیر حضوری بهره مند شدند.

به گفته مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام متقاضیان با ثبت نام در سایت های کانون بازنشستگان از مبلغ 280 میلیارد ریال تسهیلات بهره مند شده اند .

بالاوندی تاکید کرد:مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، در زمان دریافت تسهیلات خرد ، اعتبار سنجی می شوند و در صورت اخذ سطح لازم در اعتبار سنجی برابر دستورات ابلاغی از آوردن ضامن معاف یا از حداقل ضامن برابر دستورالعمل بانک مرکزی بهره مند می شوند،.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام اظهار داشت: علاوه بر این سال گذشته با فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج ، مبلغ 400 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان پرداخت شد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار