انتظار می‌رود اصفهان، همانند دیگر امور در مردمی سازی دولت پیشتاز باشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 27 January 2024

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه عنوان مردمی سازی در دو سال اخیر زبان‌زد شده است و درصدد هستیم تا ضرورت این امر را تبیین کنیم گفت: مردمی سازی دولت ضرورتی است که در برخی سال‌ها از آن فاصله گرفته شده و نتیجه آن چالش‌های امروز است.

سید احمد عبودتیان افزود: مشکلات و چالش‌های کشور با اطلاع رسانی و امکانات رفع نخواهد شد بلکه حضور و اراده مردم است که مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی گفت: هر کشوری بر اساس شاخص، فرهنگ و پیشینه خود ایده‌ای در حکمرانی دارد، حضرت امام (ره) الگوی حکمرانی نظام جمهوری اسلامی را نیز به رأی مردم گذاشتند.

دستیار رئیس جمهور افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم می‌فرمایند باید حرکت عمومی شکل بگیرد و مردم به میدان بیایند، ایشان درباره چگونگی تحقق این امر راهکار حلقه‌های میانی را مطرح کردند که وظیفه دارند با سطوح حاکمیت و مردم مرتبط باشند.

عبودتیان گفت: مقام معظم رهبری در بحث مشارکت هم الگوی مردمی سازی ارائه کردند و کلمه تواصی را به کار بردند، در این الگو مدیران هم دخیل هستند و اگرچه ظاهر سختی دارد، اما وقتی اجرا شود همه خود را مسئول می‌دانند و دعوت کننده نیستند.

وی ضمن اشاره به طرح تأمین آب استان اصفهان از دریای جنوب، افزود: کارشناسان و متخصصان استان اصفهان و در رأس آن استاندار اصفهان با الگوی جهادی در این طرح کاری کردند که طرح چندین ساله در یک تا دو سال به سامان برسد.

برچسب ها: مردمی سازی دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار