کد خبر: ۱۱۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 20 October 2015

مشاور استاندار البرز از رایزنی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های حمل و نقل تامین و انتقال تکنولوژی اتوبوس و کامیون و انرژ‌ی‌های پاک و خورشیدی و پروژه‌های آب و فاضلاب در البرز با کشور چک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، مصطفی باقرنژاد پیرو نشستی که هفته قبل با معاونان استاندار و مسئولان اقتصادی و سرمایه‌گذاری البرز با کاردار سفارت جمهوری چک در سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان البرز داشتند، در دومین نشست با کاردار چک که با حضور مدیران سازمان همیاری‌های برگزار شد اظهار داشت: بر اساس ماموریت برای جذب سرمایه‌گذار خارجی، نخستین فعالیت با جمهوری چک آغاز شد، در این راستا قرار است هیئتی از جمهوری چک در 14 تا 16 نوامبر به ایران سفر کنند و یک روز نیز به البرز اختصاص می‌دهند.

وی افزود: سرمایه‌گذاران چک با همکاری اتاق بازرگانی استان و سازمان همیاری‌ها نشستی با سرمایه‌گذاران چک و کارآفرینان در این روز خواهند داشت.

باقرنژاد افزود: خط تولید کامیون و اتوبوس و BRt که طرح و ارزیابی آن انجام شده و نیز انرژی پاک و خورشیدی و قطار شهری و پروژه‌های آب و فاضلاب از جمله توافقات انجام شده محسوب می‌شود.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد سرمایه‌گذاری که در جمهوری چک انجام می‌شود با محوریت و مدیریت سازمان همیاری‌های شهرداری استان البرز در جمهوری چک پیگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: امید است بتوانیم با توجه بهظرفیت و امکانات بالقوه موجود در استان، به زودی برای پروژه‌های موجود سرمایه‌گذاران خوبی را در حوزه‌های مذکور جذب کنیم.

پیتر اشتپانک کاردار چک نیز در جمع مدیران سازمان همیاری‌های و شهرداری‌ها گفت: استان البرز از پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به احساس امنیتی که برای سرمایه‌گذاری در این استان وجود دارد هیئتی از جمهوری چک برای بازدید میدانی از ظرفیت‌های موجود دراین استان حضور خواهد یافت.

کاردار سفارت جمهوری چک گفت: بر اساس گزارش‌ها استان البرز نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های حمل و نقل و بی آرتی است و موارد ذکر شده که این آمادگی ازسوی کشور چک اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار