رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: مردم از سفرهای غیرضروری در زمان بارش باران به دلیل خطرآفرین بودن جاده‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 23 March 2024

تابناک خوزستان: به نقل از پایگاه پلیس خوزستان، سرهنگ رضادولتشاهی شنبه با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی نسبت به بارش باران در استان از فردا بیان کرد: بارش باران، افزایش ترافیک را به دنبال دارد و از رانندگان درخواست می‌شود نسبت به مدیریت زمان سفر حساسیت لازم را داشته باشند و از سفرهای غیرضروری در زمان بارش باران پرهیز کنند.

وی گفت: طرح آماده‌باش نیروی پلیس برای رفاه حال شهروندان و مسافران و انضباط بخشی و کنترل ترافیک از ۲۴ اسفند ماه پارسال آغاز شد و تا پایان نوروز ادامه دارد.

سرهنگ دولتشاهی اظهار کرد: تمامی خدمات پلیس راهور شامل شماره‌گذاری، صدور گواهینامه و اجرائیات در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

فرمانده پلیس راهور استان ادامه داد: فردی که دارای گواهینامه رانندگی است یعنی نسبت به قوانین و مقررات آشنایی کافی دارد و افرادی که با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی می‌کنند و قوانین و مقررات را نادیده می‌گیرند یا با انجام حرکات نمایشی باعث تصادف می‌شوند قوانین و مقررات را زیر پا گذاشته‌اند.

رفع نقاط حادثه‌خیز، تهیه و نصب دوربین کنترل ترافیک برای تمام شهرهای استان در شواری ترافیک در دستور کار است

بر اساس اعلام‌پلیس راهور ۱۵۴ نقطه حادثه خیر در اهواز وجود دارد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی از فردا در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار