همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و به همت کمیته امداد استان اردبیل از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل تجلیل شد و هم چنین با تقبل برخی از خیرین حاضر در مراسم تعدادی از آرزو‌های کودکان تحت پوشش برآورده شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 26 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم که شامگاه دوشنبه در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر اردبیل برگزار شد، خیرین و حامیان ایتام با هدف برآورده کردن آرزو‌های کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین، بادکنک‌های تهیه شده را که در دل آن‌ها آرزو‌های کودکانه خود را نوشته بودند در دست گرفته و نسبت به برآورده شدن آرزو‌های فرزندان ایتام قول مساعد دادند.

در بادکنک آرزوها، عمدتا کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین از حامیان خواستند تا نسبت به خرید لوازم خانگی، دوچرخه، کیف و کفش و البسه و سایر آرزو‌های کودکانه آن‌ها اقدام کرده تا حوایج آن‌ها برطرف شود.

در این مراسم خیر خوشنام اردبیلی به نمایندگی از خیرین و حامیان با تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع)، سیره و سلوک ائمه اطهار (ع) را الگوی رفتاری خیرین و نیکوکاران دانست و اظهار کرد: کمیته امداد رسالت حساس و خطیری را برعهده گرفته تا در کنار ایتام به سایر نیازمندان اعم از معلولان و بیماران زمینگیر نیز ارائه خدمات کرده و دغدغه آن‌ها را رفع کنند.

یعقوب عباسی از کمیته امداد اردبیل خواست؛ برای اشتغال مددجویان و خودکفایی آن‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات و افزایش مبلغ وام خوداشتغالی اقدام کرده تا بخشی از دغدغه این خانواده‌ها با خودکفایی برطرف شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با دلجوئی از ایتام و کودکان یتیم بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز یتیم بود، اما به درجه رحمه للعالمین رسید و شایسته است ایتام به این اصل ایمان داشته باشند که با تحصیل شایسته و تلاشی مضاعف می‌توانند جای خالی پدران خود را پر کرده و در تحول آینده کشور نقش آفرین باشند.

عباسی افزود: انتظار می‌رود این کودکان در بهترین شرایط تحصیل کرده تا موقعیتی مناسب کسب کنند و برای جمهوری اسلامی ایران فردی مفید فایده باشند.

در این مراسم علاوه بر برآورده شدن آرزوی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و اجرای سرود، از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل و تکریم شد.

در پایان این مراسم، ضیافت افطاری نیز برگزار و ایتام و محسنین میهمان سفره امام حسن مجتبی (ع) شدند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار