جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 8 میلیون و 794هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 30 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی و ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی که با حضور میثم ظهوریان ابوترابی نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت 10 فروردین ماه جاری مجموعا 8 میلیون و 794 هزار و 729 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد 7 میلیون و 414 هزار و 747 نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‎‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد ادامه داد: هم‎چنین تعداد 648 هزار و 153 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، 468 هزار و 712 نفر از طریق راه‌آهن، 263 هزار و 117 نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

وی با بیان این که در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در استان 45 درصد، و در مشهد 48 درصد بوده است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار