مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۵۶۵۸ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۲ برای استان زنجان تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ 03 April 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی، اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع پاکستانی، تایلندی رده ب و هومالی، هندی ۱۱۲۱ و شکر سفید برای مصرف خانوار‌ها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

وی تصریح کرد: ۲۳۶۹ تن برنج در قالب ۷۴ تن برنج پاکستانی، ۳۶۵ تن برنج تایلندی رده ب، ۶۶۶ تن برنج تایلندی هومالی، ۱۲۶۴تن برنج هندی ۱۱۲۱ در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملان توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

این مسئول افزود: ۳۲۸۹ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملان توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها، غرفه‌های میادین تره‌بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش‌افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار