رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع:
رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع با اشاره به عضویت ۳۵۰ بازنشسته دراین کانون گفت: همه تلاش ما تهیه امکانات رفاهی مناسب و در شان خانواده بزرگ نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۲۸۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حسن قلعه وند در دیدار با محمد رضا جلیلی مدیر کل تامین اجتمایی نیروهای مسلح استان قزوین با مستمری بگیران و بازنشستگان نیروهای مسلح که روز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم ترین دغدغه های ما برای خدمت رسانی بهتر به جامعه بازنشستگان نیروهای مسلح نداشتن محل اسکان مسافران بازنشسته در کشور است.

وی افزود: در حال حاضر محلی برای اسکان مسافران در کشور وجود ندارد ولی با هماهنگی های انجام شده آمده با نهادها و سازمانهای تابع وزارت دفاع در حال حاضر بازنشتگان و مستمری بگیران وداجا با ارائه کارت شناسایی میتوانند از خدمات اسکان در خانه های سازمانی استفاده کنند.

قلعه وند بیان کرد: این کانون در حال حاضر سفرهای زیارتی و پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری بگیران را در برنامه کاری خود دارد و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک ارائه خدمت به این جامعه بزرگ را به بهترین شکل انجام دهیم.

در این دیدار سرهنگ جلیلی مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح خانواده بزرگ نیروهای مسلح را وفاداران به نظام دانست و افزود :زندگی آرام و فرزندان صالح بزرگترین سرمایه نیروهای مسلح است که خداوند به پاس رشادتهای این عزیزان به آنها هدیه داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار