استاندار کرمانشاه خبر داد
استاندار کرمانشاه از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی این استان به‌ویژه شهرک صنعتی زاگرس خبر داد و گفت: توسعه خوشه‌های صنعتی راهبردی جدید در راستای احیای صنایع کوچک و اشتغالزایی است.
کد خبر: ۳۱۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 27 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از  فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی صبح امروز در جمع خبرنگاران به قابلیت‌های شهرک صنعتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان کرمانشاه 21 شهرک صنعتی وجود دارد.

وی توسعه خوشه‌های صنعتی راهبردی جدید در راستای احیای صنایع کوچک و اشتغال عنوان کرد و افزود: برای ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان، پیگیری،‌ شناسایی و  توسعه خوشه‌های صنعتی در دستور کار است.

استاندار کرمانشاه از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس در کرمانشاه خبر داد و گفت: در شهر کرمانشاه سه شهرک صنعتی وجود دارد که عمده اراضی آن‌ها واگذار شده است.

این مسؤول به شهرک صنعتی زاگرس در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع اشاره کرد و ادامه داد: برخی از زیر‌ساخت‌های شهرک صنعتی ذکر شده آماده است، اما هنوز بسترهای لازم برای استقرار واحدهای تولیدی جدید آماده نیست.

رازانی با اشاره به سفر دولت یازدهم به استان کرمانشاه یادآور شد: در سفر رئیس‌جمهور مشکلات عمرانی شهرک‌های صنعتی مطرح شد و با پیگیری‌های انجام شده علاوه بر اعتبار سفر که 999 میلیارد تومان بود 40 میلیارد تومان دیگر نیز به اعتبارات این سفر اضافه شده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، 15 میلیارد تومان در راستای پایش تصویری استان کرمانشاه از جمله جاده‌ها و داخل شهر، 5 میلیارد تومان درخصوص مسائل اجتماعی و 20 میلیارد تومان دیگر نیز در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه به‌ویژه شهرک صنعتی زاگرس به اعتبارات اختصاص یافته سفر روحانی به استان کرمانشاه اضافه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار