مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری:
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی ویژه خادمان افتخاری حریم رضوی؛ گفت: این آموزش ها در جهت آگاهی و اصلاح رفتار خادمان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 22 November 2016
علی قناویز چی در گفتگو با تابناك رضوي، با بیان اینکه مناطق 3، 7، 6، 10، 9 و 11در شش مبادی ورودی شهر مقدس مشهد در حال آماده سازی ایستگاههای استقبال از زائران پیاده علی بن موسی الرضا (ع) هستند؛ اظهار کرد: در این ایستگاهها خدمات متنوع و گسترده ای از جمله اسکان، پذیرایی، پاشویه و...ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به طرح خادمان افتخاری حریم رضوی؛ بیان کرد: تاکنون 40 هزار در این طرح معنوی ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلفن ملی 096308 به صورت شبانه روزی به سه زبان پاسخ گوی زائران و مجاروان ارجمند است؛ افزود: از 6 آبان ماه تاکنون این تلفن پاسخگوی بیش از 7000 نفر بوده است.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی ویژه خادمان افتخاری حریم رضوی؛ عنوان کرد: این آموزش‌ها در جهت آگاهی و اصلاح رفتار خادمان برگزار می شود.

وی از برگزاری جلسه آموزشی " آتش نشانی و ایمنی" و " دوره انتظامات" ویژه خادمان افتخاری حریم رضوی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سلامت در هفته گذشته گفت: در هفته جاری نیز با مشارکت منطقه 10 روز دوشنبه، اول آذر ماه با حضور 150 داوطلب خادم افتخاری جلسه آموزشی " آتش نشانی و ایمنی" ساعت 15 الی 17 در مرکز فرهنگی خادم الشریعه برگزار می شود.

قناویزچی در ادامه اظهار کرد: جلسه آموزشی " دوره انتظامات" با مشارکت منطقه 4 روز سه شنبه دوم آذر ماه از ساعت 15 الی 17 در فرهنگسرای انقلاب برای خادمان افتخاری برگزار می شود.

گفتنی است؛ افراد برای شرکت در طرح خادمان افتخاری حریم رضوی به وب ‌سایت tourism.mashhad.ir ، مراجعه و یا  عدد 8  را به سامانه پیامکی   1000188  ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار